تیغه آکزر اراک

تیغه آکزر اراک

امروزه در بیشتر مکانها مانند ورودی منازل ، ویلاها ، مراکز فروش و مغازه ها جهت زیبایی بیشتر و امنیت بالاتر از کرکره برقی استفاده میشود یکی از عوامل مهم در انتخاب بهتر کرکره برقی تیغه آن میباشد  تیغه آکزر اراک از بهترین نوع شمش آلومینیوم بوده و بوسیله دستگاه های اکسترود تولید و به مرحله ایج که درجه سختی هم گفته میشود میرسد تیغه های آلومنیومی آکزر را میتوان در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد یکی دیگر از وجه تمایز تیغه آکزر با دیگر تیغه ها طریقه رنگ آمیزی الکترو استاتیک آن است به این معنی که یون های رنگ با یون تیغه ها هم سو و به خورد آن میرود این نوع رنگ شدن باعث آن میشود که یک لایه عایق روی رنگ به وجود آمده و از خط و خش برداشتن تیغه ها تا سالهای زیاد جلوگیری به عمل میآید رنگ تیغه های آکزر اراک به مدت ده سال گارانتی میباشد.

در زیر فرایند تولید تیغه آکزر اراک را توضیح داده ایم :

ریخته گری : این قسمت دارای دو کوره ۱۲ و ۱۵ تن ذوب آلومنیوم را دارا میباشد و عمل ذوب آلومنیوم را انجام میدهد این کوره ها از بهترین نوع در ایران میباشد و به وسیله نیروهای متخصص و مهندسان داخلی و تکنسین های خارجی نصب گردیده است در حال حاضر این کوره ها توانایی تولید بیلت در جه یک آلومنیوم ۳٫۵ تا ۱۶ اینچ به طول ۹ متر را داراست.

قالب سازی : این بخش با دستگاهایی فوق العاده مجهز از قبیل ماشین فرز کاری ، ماشین دریل و ماشین تراش کاری و همچنین کوره پیشرفته نیتراسیون (ظرفیت ۶۰۰ کیلوگرم) قابلیت تولید و تعمیر کلیه قالب های پرس اکستروژن را دارد.

پرس اکستوژن : در این بخش از ۳ دستگاه ۱۸۰۰ ، ۲۲۰۰ ، ۴۰۰۰ تن و میز اتوماتیک ۲۴ و ۳۶ متری استفاده میشود که توانایی تولید روزانه بالغ بر ۳۰ تن مقاطع ساختمانی ، صنعتی و پروفیل آلومنیوم تا عرض ۲۵۰ سانت و طول ۱۲ متر را دارد پروفیل های تولید شده میتواند سختی ۱۵ راکول را که استاندارد بین المللی است را تحمل نماید .

آبکاری : این بخش دارای ۴ وان آبکاری است و از بهترین نوع مواد داخلی و خارجی که تا ضخامت ۱۵ میکرون را آبکاری میکند .

رنگ پودری : این بخش به ۲ سیستم تمام اتوماتیک پاشش الکترواستاتیک و کوره پخت به طول ۲۶ و ۳۶ متر مباشد در این بخش از بهترین مواد خام استفاده میشود ( توانایی رنگ آمیزی حدود ۳۰ تن پروفیل در روز را دارد)

دکورال ؛ در این بخش طرح های بسیار زیبا و گوناگون مانند :راش ، طرح چوب ، طرح سنگ و… تولید میشود از دو سیستم دکورال فیلم و کاغذ بهره میگیریم و روزانه با توجه به سفارشات حدود ۴ تن تولید میگردد.

تیغه های تولید شده شرکت از بهترین مواد اولیه و درجه یک تولید و پس از آبکاری و رنگ آمیزی به تاییده ناظران فنی خط میرسد و سپس توسط دستگاههای تمام اتومات طبق سفارش مشتری محترم لیبل بر روی آن نصب و آماده برش میشود ، بعد از این مرحله بسته بندی مخصوص و بارگیری میشوند .

تیغه پانچدار آکزر اراک

در کرکره های برقی تیغه هایی سوراخ داری را مشاهده میکنید که به این نوع تیغه ها تیغه پانچدار میگویند این تیغه کمک شایانی به تهویه هوا , زیبایی و ایجاد دید میکند معمولا در دو رنگ قرمز و سفید موجود است .

تیغه آکزر اراک

تیغه انتهایی آکزر اراک

این نوع تیغه در آخرین ردیف تیغه ها قرار میگیرد تیغه های انتهایی بر خلاف تیغه های معمولی آکزر که دارای قوس است کاملا صاف و به شکل مکعب مستطیل میباشد علت صافی تیغه انتهایی این است که کاملا بر روی زمین قرار گیرد و از ایجاد فاصله بین تیغه ی آخر و زمین جلوگیری کند.

لطفا جهت ثبت سفارش و یا سوالات احتمالی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کانال ارتباطی ما در تلگرام :  https://t.me/generaldoor